Mutiara Hati

Mutiara Hati
Aku Hidup Kerana-Mu YaAllah.

Monday, September 27, 2010

Minggu MMP

 MMP merupakan minggu suaikenal pelajar.semua pelajar baru akan mendengar taklimat dari pihak UKM dan pihak kolej masing2...Taklimat biasanya dibuat di dewan canselor tunku abdul rahman(DECTAR).Setiap hari aku trpaksa bgun seawal jam 5 pagi untuk bersiap2 dan jam 8 pg,kitorang akan bejalan kaki menuruni 250++ anak tangga utk ke dectar...Ramai plajar yg aku tgk duk tidor dlm dectar sbb xcukup tdow,,tmasuk abg2 dan kakak2 PC...Dalam dectar,plajar kolej2 d ukm akan membuat cheers kolej masing2 dan kolej yg mmbuat cheers paling kuat akn mndapat prhatian semua org..Hurmmm...spanjang mggu mmp jgk,ada pkara yg x trjangka telah brlaku pada diri aku,masa aku check wallet aku lpas aku bgun tdow,sumer duit aku dlm wallet telah hilang..xder rezeki aku la tuh..sape la yg bengong tuh suka mncuri..xde keje lain ke..Spanjang mmp jugak,aku sntiasa kenyang,mana tidaknya,6 kali sehari kitorang makan wlau mknan xsedap sgt..hehe...Masa MMP ni la aku mula knl ngan ramai org..Yg penting,sempat jugak aku intai kalo ada awek2 yg cun..huhu..emmm..ramai jgk yg cun...hehe..Seminggu kemudian berakhirlah MMP,dan kuliah akan bermula...=)

No comments:

Post a Comment