Mutiara Hati

Mutiara Hati
Aku Hidup Kerana-Mu YaAllah.

Monday, October 18, 2010

Gomo Klate Gomo

Cetusan hatiku kali ini adalah berkaitan dgn sukan yg paling aku minat..iaitu bola sepak...aku seorang penyokong setia bola sepak the red warriors malaysia iaitu pasukan kelantan..Piala Malaysia 2010 sekali lg mnyaksikan kelantan layak ke sparuh akhir(masa blog ni ditulis) selepas menewaskan musuh tradisi Selangor dgn jaringan 3-0 di Stadium Sultan Muhammad Ke IV KB...Lawan kelantan diseparuh akhir kali ini ialah pasukan yg xkurang hebat...Kedah...kalaulah ada pluang,aku nk pergi je sokong team kesayangan aku tu kat stadium..tp apakan daya...tp kalu aku brada kat kampung,aku mesti pergi tgk games kat stadium KB...harapan aku pada tahun ni Kelantan akan menjulang Piala Malaysia dan dijadikan hadiah kpd Tuanku Al Sultan Muhammad Ke V yg baru dimahsyurkan...Allahuakbar!!!Gomo Kelate Gomo!!!



No comments:

Post a Comment