Mutiara Hati

Mutiara Hati
Aku Hidup Kerana-Mu YaAllah.

Thursday, December 15, 2011

Kursus Fasilitator Gempakkk Oiiii

gambar sendiri sebagai pembuka panggung..hahahaha
Pada 9-11 disember 2011,aku telah dipaksa join kursus asas untuk menjadi fasi...
sebenarnya, aku da beberapa kali jadi fasi nih...yang terakhir,masa cuti semester bulan mei yang lepas..buat program Menjejak Menara Gading(MEMEGA) untuk pelajar tingkatan 6 sekolah lama aku,...sebelum ni da manage program minggu silaturrahim student tingkatan 6 bawah....

**********************************
err..da lari topik pulak....so, rasa agak janggal la pulak bila jadi peserta nih..tapi tak kisah la..sebab banyak yang kita boleh belajar...Tempat kursus tu memang best sgt...Sungai Congkak D' Forest...yang penting,tempat tu ada sungai....ok..malas nak menulis..aku masuk gambar jela...have a look guy...








barisan fasi yang over jugak..hahaha
antara peserta kursus




kami yang terpaksa  berendam...sejukk wooo
haa..ni la banner program tu..err..patut letak ats sekali..bia jela..sukati aku la blog aku...
senam robik pagi buta..nasib xde chicken dance...
buaya2 sedang berendam....yang berdiri tu..raja buaya daratan...



























*****************************************************************************************
setakat ini sahaja ya tuan-tuan gambarnya...aku malas nk hoplod menda alah tuh...apetah lagi hupdate belog ni pon malas...sorri....

2 comments: